Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2013 17:07 - Ставайте робове, аз не ща ярем!
Автор: gursov Категория: Политика   
Прочетен: 1331 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ставайте робове, аз не ща ярем!

 

Съединението прави силата!

 

Обичам те Българио, а как мразя себе си,

че толкоз време в алчни ръце те оставих

сама, беззащитна, но аз не знаех, не вярвах

загубен в малкия ми свят забравих кое е важното

в един мик на самота аз за теб си спомних

и безсилен се потопих в тъга,

за теб умираха дедите ми,

а ние те оставихме на враговете ти.

Аз до вчера бях сам,

а днес намирам приятели край мен.

И заедно за теб ще се борим до последен дъх,

докат сърца юнашки в гърди ни бият.

Защото борбата за свобода никога не стихва,

а борбата за тебе, майко е най-свята!

 

Време е да променим нещата сами. Не от партии, не от псевдо лидери, не от хората, които плащат сметката на „седенката“, а от всеки един от нас. Нека си спомним какво е чувството да си свободен и да градиш сам бъдещето си.

 

Нека създадем държавата която искаме сами. Нима всеки един от нас не знае какво иска, нима ще ми кажете, че не искаме един и същи неща?

 

Сами се подценяваме...

И това ни играе лоша шега. Вкарани сме в мисловния кръг, че за нищо не ставаме и понеже си вярваме нищо и не правим. А тези дето ви го повтарят ви смучат като кърлежи и ви се смеят на глупостта. А се чудя до кога?

 

Не се отказвайте и не се връзвайте на лъжите им.

 

„Вълкът козината си мени, но нрава не!“

 

Докато не се променят нещата из основи ще продължават същите кукловоди да сменят куклите и да си продължават по план. Не се и съмнявайте в това всеки ден всеки час трябва да защитавате свободата си, а не само да слушате за нея по тъпи реклами!

Свободата не е дарена, а е отвоювана и така вие днес и всеки ден за в бъдеще трябва да се борите за нея. Едно време от други държави днес от наши Политици.

 

Стани, стани юнак балкански

от сън дълбок се събуди...

Моля споделете това и помислете върху думите ми!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gursov
Категория: Политика
Прочетен: 31193
Постинги: 10
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930